Aug 28, 2010

PMRAM Menganjurkan Ihya' Tarbawi Ramadhan (IHTIRAM 1431) Di Dataran Hayyu Asyir

0 comments

Sempena di bulan Ramadhan yang mulia ini, PMRAM akan menganjurkan Ihya' Tarbawi Ramadhan (IHTIRAM 1431) di Dataran Hayyu Asyir.
IHTIRAM ini akan berlangsung pada 30 September 2010/ 20 Ramadhan 1431 H sehingga 4 September 2010/ 25 Ramadhan 1431 H.

Antara program yang akan dianjurkan, khatam Al-Quran, Ifthar Jamaei, Tarawih berjemaah, Muhadarah Ilmiah, Qiamulail Perdana dan Kuliah Subuh.


Justeru, PMRAM menjemput seluruh muslimin muslimat yang berada di bumi Mesir untuk bersama-sama memeriahkan bulan Ramadhan ini dengan menjalani ibadah puasa.

Comments

0 comments to "PMRAM Menganjurkan Ihya' Tarbawi Ramadhan (IHTIRAM 1431) Di Dataran Hayyu Asyir"

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MAKLUMAN

Blog rasmi Dewan Perwakilan Mahasiswa DPM [MAQAZ] Shoubra ini di bawah selenggaraan Unit Penerangan & Penerbitan (UPP). Ianya bertujuan untuk memudahkan pemberitahuan maklumat setiap aktiviti-aktiviti kepada ahli-ahli DPMMS. AJKT DPM [MAQAZ] Shoubra sangat berbesar hati dan mengalu-alukan sebarang teguran, cadangan dan kritikan yang membina dari sahabat-sahabat sekalian..Sila hantarkan cadangan anda ke e-mail @ YM rasmi DPM [MAQAZ] Shoubra : mymaqaz@yahoo.com

********************
Perhatian :Untuk mendapatkan paparan yang baik, sila gunakan Mozilla Firefox sebagai browser.
 

Hak Cipta Terpelihara Dewan Perwakilan Mahasiswa Maahad Qiraat Al-Azhar As-Syarif of Shoubra / Julang Thaqafah Bakti Dicurah