Oct 21, 2010

DPM (MAQAZ) SHOUBRA TERIMA KUJUNGAN MANTAN PENASIHAT

0 comments
Shoubra, 21 Oktober - Kepimpinan DPM (MAQAZ) Shoubra hari ini menerima kunjungan mantan Penasihat DPM (MAQAZ) Shoubra sesi 2005/2006, Al Fadhil Ustaz Zainudin Zakaria. Pertemuan yang berlangsung di Dewan Ibnu Jazari itu telah disambut oleh Pengerusi DPM (MAQAZ) Shoubra, Saudara Ahmad 'Afif Zuhdi bin Ahmad Zaki dan Ketua Unit Pengetahuan dan Pendidikan, Saudara Mohd Naim bin Abd Rahim.

Pertemuan yang berlangsung selama hampir satu jam itu membincangkan isu-isu berbangkit sekitar mahasiswa Shoubra. Al Fadhil Ustaz Zainudin Zakaria juga turut berkongsi pengalaman beliau sepanjang berada di Ardil Kinanah ini.

Beliau yang kini berkhidmat sebagai Imam di Masjid Indera Mahkota, Pahang turut mengingatkan mahasiswa Shoubra khususnya bagi meneruskan kesinambungan dakwah di Malaysia melalui ilmu yang diperolehi di sini.

Pihak DPM (MAQAZ) Shoubra merakamkan penghargaan kepada Al Fadhil Ustaz Zainudin Zakaria yang sudi meluangkan masa bersama mahasiswa Shoubra.

Comments

0 comments to "DPM (MAQAZ) SHOUBRA TERIMA KUJUNGAN MANTAN PENASIHAT"

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

MAKLUMAN

Blog rasmi Dewan Perwakilan Mahasiswa DPM [MAQAZ] Shoubra ini di bawah selenggaraan Unit Penerangan & Penerbitan (UPP). Ianya bertujuan untuk memudahkan pemberitahuan maklumat setiap aktiviti-aktiviti kepada ahli-ahli DPMMS. AJKT DPM [MAQAZ] Shoubra sangat berbesar hati dan mengalu-alukan sebarang teguran, cadangan dan kritikan yang membina dari sahabat-sahabat sekalian..Sila hantarkan cadangan anda ke e-mail @ YM rasmi DPM [MAQAZ] Shoubra : mymaqaz@yahoo.com

********************
Perhatian :Untuk mendapatkan paparan yang baik, sila gunakan Mozilla Firefox sebagai browser.
 

Hak Cipta Terpelihara Dewan Perwakilan Mahasiswa Maahad Qiraat Al-Azhar As-Syarif of Shoubra / Julang Thaqafah Bakti Dicurah